Wysoka oglądalność ostatniego odcinka NXT 2.0
Ratingi ostatniego odcinka NXT 2.0 okazały się bardzo zadowalające. Fani mieli okazję zobaczyć kilka ciekawych pojedynków z zaskakującym main eventem. Być może oglądający byli również świadkami końca ery 2.0 w tym brandzie. Ostatecznie odcinek śledziło 728 tysięcy widzów co oznacza najwyższą oglądalność od 26 października 2021 roku.
Gorzej sytuacja wyglądała w najważniejszej grupie wiekowej 18-49. Takich widzów przed telewizorem zasiadło tylko 196 tysięcy.
Wczorajszego dnia minął dokładnie rok od rebrandingu w NXT. Premierowy odcinek NXT 2.0, który był transmitowany 14 września 2021 roku oglądało 770 tysięcy osób. Jak się jednak okazuje może to być już koniec zmian, do których doprowadził Vince McMahon. Podczas urodzinowego epizodu ukazano bowiem filmik, w którym obecne logo brandu zmienia się w dobrze nam znany złoty napis na czarnym tle. Został on następnie udostępniony na Twitterze. Fani wierzą, że jest to zapowiedź powrotu czarno-złotego NXT.
Być może w już ostatnim odcinku NXT 2.0 doszło m.in. do starcia w Steel Cage Matchu pomiędzy Pretty Deadly a The Creed Brothers, w którym mistrzowie obronili swoje tytuły mistrzowskie. Tyle szczęścia nie miał za to Carmelo Hayes, który stracił NXT North American Championship na rzecz Solo Sikoi.
Obserwuj nas na: twitter.com/MyWrestling2015
Śledź nas na: facebook.com/mywrestlingpl