Z najnowszego raportu opublikowanego przez WWE wynika, że brand WWE NXT pozostanie w „rękach” WWE COO Triple H oraz jego zespołu, pomimo nadchodzącej reorganizacji, której przewodniczy dyrektor generalny WWE Vince McMahon wspierany przez starszego wiceprezesa Bruce’a Pricharda.
W środę pojawiła się informacja, że Vince McMahon oraz Bruce Prichard będą odpowiedzialni za produkcję WWE NXT, kiedy tapingi telewizyjne zostaną wznowione. Oczywiście chodzi tutaj o podejmowanie „ostatecznej decyzji” względem rozpiski danego programu. Wspomniana dwójka za zadanie będzie miała również prowadzenie odpowiedniego marketingu oraz promocję.
Po tej informacji pojawiły się plotki twierdzące, że najbliższe odcinki WWE NXT będą niemalże takie same, jak w latach 2015-2018, kiedy trzeci brand święcił najlepsze wyniki.
Według WrestleVotes działalność WWE NXT nie ulegnie drastycznym zmianom, gdyż brand pozostanie w rękach Triple H, Shawna Michaelsa, Williama Regala oraz Matta Blooma.
After talking to sources regarding NXT: the day to day operation isn’t changing that drastically. Still very much in the hands of HHH, HBK, Regal, Bloom etc
However, the look of the weekly TV product will have a “Vince & Co” stamp on it. I expect it to be subtle to start… then?
— WrestleVotes (@WrestleVotes) September 2, 2021
Wiadomość o reorganizacji WWE NXT doprowadziła do tego, że na Twitterze pojawił się hastag #RIPNXT, który stał się bardzo popularny na całym świecie.
Coming soon.@WWENXT pic.twitter.com/7jRzIHqUVb
— WWE (@WWE) August 28, 2021
“Keep it true to self!” @WWENXT pic.twitter.com/tUjQmr4imz
— Wale (@Wale) August 27, 2021