Ważna aktualizacja dotycząca przyszłości Brandi Rhodes po AEW

Pierwszy duży ruch Brandi Rhodes od czasu opuszczenia All Elite Wrestling w lutym tego roku, został właśnie potwierdzony.
Była Chief Brand Officer AEW współpracuje z DIGA Studios, aby przenieść jej serię kulinarną „Shot of Brandi” z serwisu YouTube do telewizji. Można się spodziewać 30-minutowych odcinków, chociaż formuła brzmi, jakby pozostała w dużej mierze taka sama.
Odcinki „Shot of Brandi” pierwotnie były emitowane na kanale AEW na YouTube, ale co zrozumiałe, zaprzestano je udostępniać, gdy Brandi i jej mąż Cody opuścili promocję kierowaną przez Tony’ego Khana w zeszłym miesiącu. W typowym odcinku wrestler AEW lub jedna z innych osobistości z promocji, dołączała do Rhodes w kuchni. Teraz ostateczne pogłoski mówią, że gośćmi będą również znani celebryci.
DIGA Studios jest kierowane przez byłego producenta MTV Tony’ego DiSanto, który wcześniej pracował nad „Hot Ones: The Game Show” nadawanym na truTV który jest podobny w formacie do „Shot of Brandi”.
Brandi skomentowała to w ten sposób:
Zaczęłam kręcić ten program w mojej kuchni cztery lata temu z dwoma aparatami iPhone’a i koktajlami w tle. Jestem podekscytowana widząc ewolucję tej serii i jestem niezwykle wdzięczna fanom „Shot of Brandi”. Zapewniam, że teraz, kiedy pracuję z DIGA, najlepsze dopiero przed nami.
Chodź przewiduje się, że Cody ponownie podpisał kontrakt z WWE, a jego powrót nastąpi na Wrestlemanii 38, to nikt nie spodziewa się, że w federacji Vince’a McMahona znajdzie ona miejsce u boku swego męża.