Site icon MyWrestling

John Cena promuje debiut RAW na Netflixie

Fani Netflixa dostali wyjątkowy prezent podczas pre-game show przed meczem Chiefs kontra Steelers, a nie chodziło tylko o ogniste komentarze CM Punka na temat Chicago Bears.

W miarę jak emocje rosną wokół przeniesienia WWE Raw na Netflixa, co nastąpi 6 stycznia gigant streamingowy postanowił skupić uwagę na jednej ze swoich największych gwiazd — Johnie Cenie.

Podczas pre-game show Netflix emitował reklamy, w których Cena zapowiadał debiut WWE Raw na platformie. W swoim charakterystycznym stylu, pełnym charyzmy i energii, Cena obiecał, że era Raw na Netflixie dostarczy fanom rozrywki na najwyższym poziomie. Reklamy zapowiadały wydarzenie 6 stycznia jako obowiązkowy punkt dla każdego fana wrestlingu.

Z Ceną w centrum kampanii promocyjnej jasno widać, że Netflix liczy na jego gwiazdorską siłę przyciągania, by jeszcze bardziej zwiększyć zainteresowanie wielkim przeniesieniem Raw.

Nie można również zapomnieć o CM Punku, który podczas panelu pre-game podgrzewał atmosferę, zapowiadając swoje starcie z Sethem Rollinsem jako jedną z głównych atrakcji wieczoru.

Debiut Raw na Netflixie 6 stycznia zapowiada się niesamowicie. Dzięki elektryzującym zapowiedziom Ceny i długo oczekiwanemu pojedynkowi Punka, fani mają na co czekać. Czy hype wywołany przez Cenę przełoży się na historyczny wieczór dla WWE?

Exit mobile version