WWE NXT wskakuje do TOP 10 na Netflixie po występie The Rocka
WWE NXT zyskało popularność nie tylko za sprawą akcji na ringu, ale także znalazło się na listach streamingowych.
Po emisji odcinka z 7 stycznia, w którym The Rock zaprezentował elektryzujące promo, a Giulia zdobyła mistrzostwo kobiet NXT, show zanotowało znaczący wzrost popularności na Netflixie.
Ethan Page, który dzielił ekran z The Rockiem podczas segmentu, jaki przyciągnął ogromną widownię, podkreślił sukces NXT w mediach społecznościowych. Na Twitterze, 9 stycznia, opublikował wpis:
Top 10 TV Show on @netflix 🇨🇦 #WWENXT pic.twitter.com/D4p5d1WkDW
— “All Ego” Ethan Page (@OfficialEGO) January 9, 2025
„Top 10 TV Show na @Netflix 🇨🇦 #WWENXT,”
dołączając zrzut ekranu, który pokazał, że WWE NXT zajęło 6. miejsce wśród najpopularniejszych programów Netflixa w Kanadzie w ciągu 24 godzin.
Dane potwierdzają entuzjazm zawodników, jak i fanów. Odcinek NXT przyciągnął imponującą liczbę 957,000 widzów i osiągnął rating 0.25 w kluczowej demografii 18-49 lat, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z zeszłotygodniowymi wynikami: 626,000 widzów i rating 0.16.
Jasne jest, że przeniesienie WWE na Netflixa przynosi oczekiwane efekty, przyciągając nowych widzów w ekscytujący sposób. NXT udowadnia, że potrafi łączyć tradycyjne emocje wrestlingu z nowoczesnymi platformami, docierając do szerszej publiczności.
Obserwuj nas na: twitter.com/MyWrestling2015
Śledź nas na: facebook.com/mywrestlingpl