Undertaker to niewątpliwie legenda wrestlingu. Jako osoba tak utytułowana, utalentowana i pracująca w tej branży bardzo długo ma znakomity pogląd na to jak zmieniają się czasy.
Nie jest tajemnicą, że w czasach aktywnej kariery Deadmana pracował on w kompletnie innych warunkach niż obecne gwiazdy WWE. Wystarczy powiedzieć, że kiedyś tygodniówki były nagrywane, co z pewnością podnosiło komfort pracy zawodników. Nie było także wszechobecnych, zaglądających w każdy aspekt życia Social Mediów. Ostatnio Undertaker wyszedł z nową teorią. Twierdzi, że współczesne social media zabijają sens storyline’ów. Uważa on, że zawodnikom jest ciężko pozostać w swojej roli przez 24 godziny na dobę. Przed erą facebooka i twittera nie było takich problemów. Undertaker powiedział:
„Według mnie to (storyline’y) trudniejsze. Fani coraz bardziej chcą zaglądać za kulisy i szukać brudów, zamiast cieszyć się tym co dostają w ringu. Takie mamy społeczeństwo, które dodatkowo jest napędzane social mediami. To miejsce, w którym wszyscy pokazują swoje życie. Na ringu jesteś jedną personą, następnie idziesz na Twittera i jesteś kimś zupełnie innym. Jak dla mnie to duża niezgodność. Nie podoba mi się to, jednak nic nie mogę z tym zrobić. Tak po prostu jest. To naprawdę trudne, by dać ludziom rozrywkę w takich okolicznościach.”
Social Media są zarówno wspaniałym narzędziem jak i najgorszym wrogiem. Z jednej strony w obecnych czasach stały się dodatkowym polem do opowiadania historii wrestlingowych. Dzięki nim możemy zajrzeć nieco głębiej i zacierać granicę. Jednak prowadzą one także do zagrożeń. Największym z nich są tak zwane „podwójne charaktery” gwiazd, które na twitterze mogą być kompletnie inne niż w ringu.
Wydarzenia z udziałem gwiazd IMPACT, AEW czy PTW możecie obejrzeć teraz na platformie DAZN klikając w link znajdujący się obok https://prf.hn/click/camref:1101ltZ2n, za jedyne 39,99 złotych miesięcznie. Gale są tam transmitowane w najlepszej jakości, a jeśli chcesz możesz obejrzeć powtórki z show, w każdym dowolnym momencie. Ofertę DAZN prezentujemy w związku z naszą współpracą z tą firmą.