Pomimo dość dobrego odcinka, tygodniówka WWE NXT zaliczyła dość mocny spadek względem ostatniego tygodnia.
Wrestlenomics podało, że wczorajszy epizod „trzeciego brandu” oglądało 570,000 osób, czyli najmniej od 4 lipca ubiegłego roku. a najbardziej docelowa grupa, czyli 18-49 lat osiągnęła rating na poziomie 0,16. najniższy od 29 sierpnia 2023r.
Procentowo też nie wygląda to najlepiej. W porównaniu do ubiegłego tygodnia, ogólna liczba widzów spadła o 7%, zaś we wspomnianej wyżej grupie 18-49, spadek jest jeszcze widoczniejszy, albowiem wynosi aż 11%.
Jeżeli chodzi o to, które wydarzenie z ostatniej tygodniówki miało największą oglądalność, była to bitwa na proma tag teamów NXT, które chciały zmierzyć się z Bronem Breakkerem i Baronem Corbinem o tytuły mistrzowskie. Co najsmutniejsze, najmniej widzów oglądało segment z udziałem NXT Championa Ilja Dragunova oraz Carmelo Hayesa, który odbył się zaraz po walce Noama Dara z Charliem Dempseyem.
Środowy odcinek był pierwszym transmitowanym na żywo, po zeszłotygodniowych nagraniach. Oprócz w/w segmentu, do żółtego brandu powrócił Shawn Spears (ex-Tye Dillinger), który zaatakował Ridge’a Hollanda, a NXT UK Heritage Championem został Dempsey. Była to również ostatnia tygodniówka przed NXT Roadblock.
Co ciekawe, spadek zaliczył nie tylko „żółty brand”. Raw również zmagało się w tym tygodniu z problemami. U nich natomiast spadek wyniósł kolejno: 7% ogólnie i 11% w grupie docelowej.