Oglądalność Dynamite i NXT, Zabawna sytuacja po zakończeniu transmisji na Fite TV, Nowa fryzura Johna Ceny
» Oglądalność Wednesday Night Wars z 4 listopada wyglądała następująco:
AEW Dynamite na TNT: 717,000 widzów
WWE NXT na USA Network: 610,000 widzów
TOP 50 wśród demografii wiekowej 18-49 w PEŁNI należały do programów informacyjnych. Wyjątkowo, Dynamite znalazło się dopiero na 56 miejscu w tym zestawieniu, natomiast NXT na miejscu 68. Jak można się domyślić, jest to spowodowane wyborami prezydenckimi.
Co ciekawe, AEW było drugim, nie-informacyjnym programem z najwyższą oglądalnością w środę w Stanach Zjednoczonych.
» Po zakończeniu ostatniego AEW Dynamite, transmisja na Fite TV wciąż działała. Można było zobaczyć m.in. promo Cody’ego, który ogłosił zgromadzonej publiczności powrót swojego dawnego nazwiska (Cody Rhodes), a potem… przenieśliśmy się na backstage, gdzie Jon Moxley przygotowywał się do wywiadu dla TSN. Oczywiście nikt nie wiedział, że transmisja nie została zakończona, więc nim się zorientowali, przez kilka dobrych minut Moxley m.in. śpiewał, używał niecenzuralnych słów itd. Kilkusekundowy fragment z tego zdarzenia możecie obejrzeć na naszej oficjalnej grupie na Facebooku, MyWrestling: Community.
» 16-krotny mistrz świata WWE, John Cena wziął ostatnio udział w reklamie NFL. Jak możecie zobaczyć poniżej, zmienił on trochę swoją fryzurę. Co prawda, do dłuższych włosów zdążył już nas przyzwyczaić, ale teraz połączył to także z wygolonymi bokami. Trzeba przyznać, że w tej fryzurze prezentuje się całkiem okazale 😉
Watch me challenge the legend @llcoolj during #MNF to see which of us is the ultimate 🏈 fan using the new @Verizon 5G SuperStadium in the #NFL App. Here’s how things went down. #GoBucs #5GJustGotReal #VerizonPartner pic.twitter.com/6mXMKg5OUR
— John Cena (@JohnCena) November 3, 2020